یزدفردا "مسئول کانون مساجد استان یزد گفت: مرحله اول جشنواره جوانان مساجد استان یزد فردا صبح در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد مهریز افتتاح مي شود.

علی حکیمیان با بیان اینکه اعضای کانون های مساجد در این جشنواره در 3 بخش آواها ونغمه های آسمانی، هنرهای نمایشی و شعر وقطعات ادبی با یکدیگر رقابت خواهند كرد گفت: تاکنون 4 اثر در زمینه فیلم کوتاه، 5 اثر در زمینه تئاتر، 15اثر شعر نو و کلاسیک و بخش قابل توجهی اثر در زمینه سرود و تواشیح به جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به حضور معاون طرح وبرنامه ستاد عالی کانون های مساجد و مدیرکل ارشاد یزد در این جشنواره اظهارداشت: رشته تئاتر به صورت پیوسته صبح وعصر در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی مهریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رشته فیلم کوتاه و نمایشنامه نویسی از جشنواره هنرهای نمایشی( حضور ) صبح روز جمعه و در عصر این روز رشته شعر، نثرادبی و داستان نویسی از جشنواره شعر و قطعات ادبی ( گلدسته های سپید ) در نگارخانه اداره ارشاد اسلامی برگزار می شود.

حکیمیان افزود: رشته های سرود و تواشیح از جشنواره آواها و نغمه های آسمانی نیز صبح و عصر به صورت پیوسته برگزار می شود و جشنواره ساعت ۱۷ با اهداء جوایز به برگزیدگان و تقدیر و تشکر از مجریان جشنواره به پایان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: مرحله دوم این جشنواره در آذر ماه و در رشته های قرآن، نشریات تجربی و وبلاگ نویسی، هنرهای تجسمی وشیوه های نوین تدریس معارف دینی برگزار خواهد شد.

مسئول کانون مساجد استان یزد در پایان تصریح کرد: برگزیدگان این جشنواره به مسابقات کشوری جشنواره جوانان مساجد کشور اعزام خواهند شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا